Våre digitale B2C Business-to-Consumer messer retter seg mot private forbrukere. Eksempler på onlinemesser der utstillerne viser sine varer og tjenester til forbrukermarkedet er Horse Fair Online, UnderBARA Barn, Sportfiskesverige Online og Jaktmessen.
Våre digitale B2B Business-to-Business-messer retter seg mot bedrifter. Eksempler på onlinemesser der utstillerne viser sine varer og tjenester til forhandlere er Nordic Profile Fair Online og Interjakt B2B Online.
Vil du markedsføre et lokalt handelsområde, f.eks. under sommeren eller ved salgsperioder? Åräng Online er et initiativ som ble tatt for å skape online-handel i romjulen 2020.
Vi har hatt et samarbeid med onlinemessen under drøyt ett år og vi kan bare si at vi opplever samarbeidet som positivt. Den support og støtte som Onlinemessen tilbyr er av stor betydning, og hjelper oss å utvikle vår digitale messe suksessfullt.
Roger Nilsson
Ordförande PWA Promotion Wholesalers Association
Veldig bra initiativ. Fungerte superbra!
For vår del har Onlinemessen vært et uvurderlig og eneste måte å treffe kunder under Corona-restriksjonene. Vi ser også at nye kunder kommer som kanskje ikke tidligere har hatt råd, tid eller interesse for å besøke den tradisjonelle messen.
Per Lundström
Utställare Midocean Nordic
Kostnadseffektiv måte å kommunisere på!
Kostnadseffektiv måte å kommunisere med kunder og skape salg! Onlinemessen er ikke bare en fenomenal plattform for å treffe kunder og utvide sitt nettverk, men også en ny måte å lære seg å kommunisere digitalt. Onlinemessen har gitt meg & Falk & Ross en ny måte å møte framtiden digitalt.
Lars Andrén
Utställare Falk & Ross Sweden
Nytenkende og interaktiv opplevelse!
Nytenkende og interaktiv opplevelse for både besøkende som utstillere, krydret med trivelige live-sendinger for å gi en følelse av sosial interaksjon på en digital plattform. Et verdsatt bidrag i en vanskelig tid med minimalt med sosiale kontakter.