B2C-messer

Våre digitale B2C Business-to-Consumer messer retter seg mot private forbrukere. Eksempler på onlinemesser der utstillerne viser sine varer og tjenester til forbrukermarkedet er Horse Fair Online, UnderBARA Barn, Sportfiskesverige Online og Jaktmessen.

Les mer
B2B-messer

Våre digitale B2B Business-to-Business-messer retter seg mot bedrifter. Eksempler på onlinemesser der utstillerne viser sine varer og tjenester til forhandlere er Nordic Profile Fair Online og Interjakt B2B Online.

Les mer
Handelsområder

Vil du markedsføre et lokalt handelsområde, f.eks. under sommeren eller ved salgsperioder? Åräng Online er et initiativ som ble tatt for å skape online-handel i romjulen 2020.

Les mer
Karrieremesser

Jobber dere med rekruttering og vil markedsføre bedriften deres? Vi kan hjelpe dere med webinarer, og forenkle prosessen med ulike digitale løsninger.

Les mer

Så, hvordan fungerer det?

Under kan du se hvordan det fungerer for deg som utstiller, men også hvordan det er å besøke den digitale messen. Book gjerne en demo med oss om du er interessert i å arrangere en egen digital messe!

Bestill en demo

Som besøkende fungerer det sånn her

check_circle Besøk messen uansett hvor du befinner deg
check_circle Bli en del av eksklusive messetilbud
check_circle Chat og videochat med utstillere
check_circle Delta i utstillernes konkurranser
check_circle Lytt til inspirerende forelesninger

Som utstiller fungerer det sånn her

check_circle Skap ditt egne digitale monter
check_circle Still ut hvor enn du befinner deg
check_circle Selg produktene dine via plattformen
check_circle Chat og videochat med messens besøkende
check_circle Få viktig kundeinformasjon fra de besøkende

Ofte stilte spørsmål

Her finner du en sammensetning med svar på de aller vanligste spørsmålene som stilles til oss på Onlinemessen. Ikke nøl med å ta kontakt med oss om du ikke finner svar på det du lurer på!

Hva er inkludert når jeg arrangerer en messe hos Onlinemessen.com?

keyboard_arrow_down

Vi skreddersyr en løsning etter dine behov. Noen arrangører vil tilby videochat til sine utstillere, mens andre fokuserer mer på å få en fantastisk opplevelse med vår Livestream. Vi tilbyr en rekke ulike funksjoner, og skaper sammen en pakke som er tilpasset akkurat deg.

Send inn en interessemelding for å få mer informasjon

Hva er fordelene med en digital messe?

keyboard_arrow_down

Det blir mindre reisestress og planlegging, og du får dermed mer tid til å fokusere på å få kontakt med mennesker. Du får en større fleksibilitet, og utstillere og besøkende kan delta hvor en de befinner seg. Du får til og med enkelt ut statistikk, og får mulighet til mer nøyaktige og målbare resultater.

Digitale messer er et fantastisk komplement til fysiske messer, men i disse tider har vi også merket at de kan erstatte dem helt.

Send inn en interessemelding for å få mer informasjon

Hvilke funksjoner tilbyr Onlinemessen.no?

keyboard_arrow_down

Onlinemessen.no utvikles hele tiden, og vi lytter hele tiden til våre arrangørers ønsker. Dette innebærer at vi kan få inn funksjonalitet som akkurat du etterspør.

Tjenester og funksjonalitet som arrangerer kan velge mellom pr. dags dato er blant annet:

  • Livestream
  • Åpen chat
  • Lukket chat
  • Videosamtale
  • Filmproduksjon
  • Facebook-markedsføring
  • Billettkjøp-funksjonalitet

Send inn en interessemelding for å få mer informasjon

Kan man tilpasse en messe ut ifra sin egne grafiske profil?

keyboard_arrow_down

Selvfølgelig. Vi tilpasser alltid designet ut ifra arrangørens grafiske profil om det er ønskelig. Det skal være tydelig hvem arrangøren av messen er.Book en demo av tidligere messer for å se eksempler.