B2C-messer

Våre digitale B2C Business-to-Consumer messer retter seg mot private forbrukere. Eksempler på onlinemesser der utstillerne viser sine varer og tjenester til forbrukermarkedet er Horse Fair Online, UnderBARA Barn, Sportfiskesverige Online og Jaktmessen.

Les mer
B2B-messer

Våre digitale B2B Business-to-Business-messer retter seg mot bedrifter. Eksempler på onlinemesser der utstillerne viser sine varer og tjenester til forhandlere er Nordic Profile Fair Online og Interjakt B2B Online.

Les mer
Handelsområder

Vil du markedsføre et lokalt handelsområde, f.eks. under sommeren eller ved salgsperioder? Åräng Online er et initiativ som ble tatt for å skape online-handel i romjulen 2020.

Les mer
Karrieremesser

Jobber dere med rekruttering og vil markedsføre bedriften deres? Vi kan hjelpe dere med webinarer, og forenkle prosessen med ulike digitale løsninger.

Les mer

underBARA BARN mässan VT2021

Mässan som tar små barn på stort allvar

Hvis underBARA Barn

Business-to-Consumer

Fyra fullspäckade dagar med roligheter för barnen, spännande föreläsningar, härlig inspiration, shopping och tävlingar. Allt samlat under ett tak för dig som är gravid och familjer med barn 0-6 år.

underBARA BARN har sedan 2003 varit den naturliga mötesplatsen för gravida och barnfamiljer. Hundratusentals familjer har genom åren vallfärdat till underBARA BARN för att inspireras. Nu anordnas mässan i en digital form som gör att alla kan delta säkert och bekvämt men med lika starkt innehåll som tidigare mässor. 

Når:25 mars - 28 mars 2021
Kontaktperson
Hovedsponsorer

Lindex

www.lindex.se

Et utvalg av utstillere

Så hva mener besøkende og utstillere?

Se gjerne hva tidligere messearrangører, utstillere og besøkende har sagt om våre tidligere holdte messer.

Se flere kommentarer her

Vi opplever samarbeidet som veldig positivt!

Vi har hatt et samarbeid med onlinemessen under drøyt ett år og vi kan bare si at vi opplever samarbeidet som positivt. Den support og støtte som Onlinemessen tilbyr er av stor betydning, og hjelper oss å utvikle vår digitale messe suksessfullt.

Roger Nilsson

Ordförande PWA Promotion Wholesalers Association

Veldig bra initiativ. Fungerte superbra!

For vår del har Onlinemessen vært et uvurderlig og eneste måte å treffe kunder under Corona-restriksjonene. Vi ser også at nye kunder kommer som kanskje ikke tidligere har hatt råd, tid eller interesse for å besøke den tradisjonelle messen.

Per Lundström

Utställare Midocean Nordic

Kostnadseffektiv måte å kommunisere på!

Kostnadseffektiv måte å kommunisere med kunder og skape salg! Onlinemessen er ikke bare en fenomenal plattform for å treffe kunder og utvide sitt nettverk, men også en ny måte å lære seg å kommunisere digitalt. Onlinemessen har gitt meg & Falk & Ross en ny måte å møte framtiden digitalt.

Lars Andrén

Utställare Falk & Ross Sweden

Nytenkende og interaktiv opplevelse!

Nytenkende og interaktiv opplevelse for både besøkende som utstillere, krydret med trivelige live-sendinger for å gi en følelse av sosial interaksjon på en digital plattform. Et verdsatt bidrag i en vanskelig tid med minimalt med sosiale kontakter.

Jani Kaski

Utställare Lowrance
keyboard_arrow_left
keyboard_arrow_right

Hvorfor man skal velge Onlinemessen

Komplementerer den fysiske messen

Gjør slik at alle kan delta

Få enkelt ut statistikk

Mulighet til mer nøyaktige og målbare resultater

Bli kjent med målgruppen

Få viktig kundeinformasjon fra de besøkende

Billigere enn fysisk messe

Slipp dyre monter- og reisekostnader

Support hele veien

Arrangør, utstillere og besøkende får support

Messe på dine vilkår

Opplev messen hvor og når det passer deg

Vi produserer materialet

Få tilgang til bilder og videoer etter messen